2 Januari :)

salam. sehat? okey. 2 januari neh. hari kelahiran Yang Berbahagia Mohd Fahmi bin Atan :) papa aku. haha. sje je. so sblum tarikh keramat neh. aku ngan mama aku pegi ioi. mule-2 rncang nk beli beg skolah aku dulu. pstuh, mama aku tnye "nk beli ape eh utk harijadi papa?" . aku pon trdiam. *brfikir sjenak. ntah lah. klau pilih bju kang papa tak suke pulak kan. so kitorg beli je lah minyak wangi *ice yg faizal tahir pkay tuh. pstuh beli cukur ketiak tuh. *kasar tak? bhahaha. & pncuci muke. lpas dh tukar tuh mama aku ckap "papa aku tringin nk pkay bju yg pkay utk t-shirt tuh". ohh. pstuh, kitorg crilah. ade kedai yg tk jual. ade yg dh abes. so last pegi yung fa. cri-2. ade mcm bju sukan je kot. tde. so kitorg beli tuh je lah. pstuh mlam tuh, aku trus ckap ngan my brother lah kan. abg aku ckp die beli kt jusco. ohhh. abg aku ckap nt die pegi cri. klau ade abg call rumah. okey bro. pstuh esoknye die call. die kt jusco skrg. *dlm pukul 3 lbey gitu. die abes klas pkul 2 trus fly pegi jusco. pstuh mmg ade. wrna hitam,kelabu & coklat. mama aku pilih wrna hitam. *tak nmpak kotor. okey. pstuh abg aku post esok ngan post laju. hari jumaat lpas solat jumaat, pos laju pon dtg. mama aku pegi sign, tulis nama sume. pstuh msuk dlam trus bukak. okey. mmg btol lah yg neh. pstuh trus balut ngan pmbalut hadiah. gula-2 lah ape lagi. *mama aku yg balut. pstuh, hari ahad je kitorg bgi. papa aku trus "hari neh bukan harijadi saya". haha. ambik je lah kot. pstuh esoknye papa aku bru bukak. trus tnye spe yg bgi. amboih. mne bole gitao. aku ckap ngan slumber derkk beli kt kedai dou. haha. pstuh hari selasa mse nk pegi keje. papa aku test pkay muat. mama aku ckap papa aku yg aku ckap "msti nmpak prut buncit. haha. papa aku ketawa je. pstuh papa aku tnye lgi spe beli. haha. pkay je lah jgan byak songeh -.-' . haha. kbaii :)
Copyright(C)2011. edited by Hafifi Izzuddin♥